Oferta

Dla kogo?

Nasza oferta skierowana jest do klientów indywidualnych i przedsiębiorstw, które nie posiadają w swojej strukturze działów wsparcia informatycznego lub osób odpowiedzialnych za doraźną obsługę sprzętu komputerowego. Bazując na pięcioletnim doświadczeniu wielokrotnie wspieraliśmy firmy we wdrażaniu, serwisie i modernizacji istniejącego sprzętu komputerowego. Jeżeli Twoja działalność wymaga stałego dostępu do najnowszej technologii, niezawodności sprzętowej czy też systematycznej bądź jednorazowej modernizacji istniejących rozwiązań w oparciu o doświadczenie i umiejętność dopasowania najlepszych rozwiązań to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie, drogi Kliencie.

Nawiązując z nami współpracę zyskujecie Państwo zaufanego partnera będącego na Wasze usługi, jednocześnie nie ponosząc z tego tytułu stałych kosztów.

 

Zasady działania

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 8 – 20 od poniedziałku do piątku, 8 – 15 w soboty.

Obszar naszej działalności obejmuje teren Warszawy i województwa mazowieckiego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców 90% spraw związanych z obsługą Państwa sprzętu czy oprogramowania załatwiamy na miejscu u Klienta. Oferujemy swoje usługi w oparciu o podpisaną umowę na serwis lub opiekę.

 

Czas reakcji

Zdając sobie sprawę, że każda awaria sprzętu czy oprogramowania niesie za sobą określone konsekwencje finansowe oferujemy serwis wyjazdowy do Państwa. Podpisując z nami umowę o serwis lub opiekę docieramy do Państwa do 5 godzin od chwili zgłoszenia awarii. Jest to istotne zwłaszcza przy awariach kas fiskalnych bądź programów sprzedaży.

 

Jaki sprzęt obsługujemy?

Wyznajemy zasadę, że nic co techniczne nie jest nam obce. Niezależnie od tego jakiego rodzaju jest to sprzęt komputerowy czy fiskalny jesteśmy w stanie w krótkim okresie czasu przywrócić go do stanu używalności.

Nasz serwis posiada uprawnienia do serwisowania prawie wszystkich kas i drukarek fiskalnych polskich producentów takich jak ELZAB, POSNET i NOVITUS.